שיווק
יותר לידים
יש הרבה דגים בים. יש המון. רק צריך לדעת איפה לעמוד ואיזה חכה לשלוח כדי לדוג אותם.
בשביל זה יש לנו כלים שיווקים.
אבל רגע לפני, בואו נדבר על לידים. ליד, הוא לקוח פוטנציאלי המעניין בשירות או במוצר המוצע למכירה על ידנו. ובמילים אחרות, דג ששוחה ממש קרוב לחכה שלנו.
כמובן שבתהליך העבודה ישנם גורמים רבים שמשפיעים על השורה התחתונה, וכשעסק מבקש להגדיל את מחזור ההכנסות שלו, אני בודקת מה בתהליך זקוק להשחזה ושיוף: התמחור, המכירה, רמת הביצוע, שימור הקשר או היכולת להביא לידים.
וכשאין לנו מספיק לידים, אנחנו מכינים תכנית שיווק ומוציאים אותה לפעול.
צעד אחרי צעד. יחדיו.
ערוצי השיווק נחלקים לשיווק "און ליין" (האתר שלנו, קידום בגוגל, מדיה חברתית, מערכות דיוור, וובינר ) ושיווק "אוף ליין" (פרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בשילוט חוצות..)
שקצת פחות רלוונטי לעסקים קטנים ובינוניים בעיקר בשל עלות המדיה הגבוה.
ערוץ שיווקי נוסף המתאים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים נמצא במפגשי רישות עסקי, קשר בינאישי עם רשימת לקוחות פוטנציאלים, יצירת מערך קשרים עם "סוכנים" – בעלי מקצוע שיכולים להפנות אל העסק עבודה באופן שוטף וכד'.
הבחירה בערוץ השיווק הנכון תלויה בסוג העסק, בתקציב הכספי שלו ובתקציב האנרגיה שלו.
שיווק הוא ריצה למרחקים ארוכים והוא דורש אורך רוח והשקעה של משאבים. בין אם משאבים כספיים (לשלם למישהו שיעשה עבורכם) ובין אם משאבים עצמיים של זמן ואנרגיה (ללמוד לבד, לנהל עמוד פייסבוק בעצמי).
שיווק, כמו דייג, דורש זמן, סבלנות, והתמדה. עבודה נכונה לאורך זמן תביא תוצאות.
שנתחיל לדוג? דברו איתי!
054-4945998 / צור קשר