1.jpg
2.jpg

תיק טק - אימון עסקי לחברות עורכי דין

בתוך ים של תחרות - אתם חייבים תהליך אימון חדשני ואפקטיבי להשגת תוצאות יוצאות דופן.

2.jpg
2_edited.jpg

Presented by Tamala Francis,
Founder & CEO at Francis & Co.

נעים מאוד אני נילי רותם, יועצת עסקית וגם עורכת דין אני מתמחה בארגון ופרודוקטיביות ייעול תהליכים, שיפור ביצועים והפקת תוצאות. אני מכירה את הדברים מבפנים.

אני מומחית לניהול זמן ויעילות, מרצה ומנחה לארגונים. עורכת דין, בעבר מנכ"לית חברה לייעוץ עסקי. מאמנת ויועצת עסקית מזה 18 שנים. בעלת ניסיון בעבודה עם משרדי עורכי דין בתחום הפקת תוצאות והגברת יעילות, מתוך ראייה כוללת האתגרים העסקיים והאישיים העומדים בפניהם. 

 

המוטו שלי – תמיד לראות מה הרמה הבאה בכל תחום ולחתור לשם באופן אקטיבי מתוך אמונה שלמה, שאדם יכול לחולל את השינוי שהוא רוצה!

לבלוט, להיות ממוקדים, להציב מטרות ויעדים ולדעת לנתח את התוצאות שלנו.

✔ אתה קולט פתאום שמחר צריך להגיש כתב הגנה ובטירוף מתקשר לעורך הדין של הצד השני ומתחנן לדחייה?

✔ יש לך בגדול תחושה של בלגאן – לא ברור מה המשימות, מה דחוף, מי עושה מה ומה בדיוק נפל בין הכיסאות

✔ אתה משלם עבור הלקוח הוצאות מהוצאות שונות (שליחויות, אגרות, תרגומים), לפעמים מקבל ממנו החזר, ולפעמים – לא

✔ אתה לפני דיון הוכחות גדול, ושוב יוצא שאתה כל יום יוצא בחצות מהמשרד עם הלשון בחוץ?

✔ אתה רוצה להגדיל את כמות הלקוחות, ולא בא לך, או שאין לך זמן, או שאתה בכלל לא יודע איך לשווק את המשרד?

✔ לקוח עצבני מתקשר, וטוען שכבר שבועות הוא לא יודע איפה דברים עומדים, ובשביל הכסף שהוא שילם לך לכל הפחות היה מצפה שתעדכן אותו

אז איך בכל זאת אפשר לעבוד ביעילות ולהצליח להשיג את התוצאות שרצינו?

יש לכם שאלה על התוכנית? מוזמנים לפנות אלי בווטסאפ

לנהל באופן מסודר ופרודוקטיבי בעולם עריכת הדין זה בהחלט מאתגר!

 

.בקשות לא צפויות מהצד השני הוא עניין שבשגרה ✔

.ניהול לו"ז בכפוף לחוק ולתקנות, שמשתנות מעת לעת ✔

.ההגשות מורכבות טכנית, בטח אחרי הקורונה ✔

.קשה לתמחר בגלל הקושי לחזות את השעות, ולפעמים תיקים מסתברים כלא רווחיים בעליל ✔

 

הכי חשוב - העבודה הזאת נוגעת בבטן הרכה. לא פעם, גורלות נקבעים לכאן או לכאן

.על פי ההתנהלות של עורך הדין

זה יכול להיראות אחרת!

היית רוצה שתקום בבוקר ותגלה שהייתה במשרד איזו פיה שסידרה הכול: גם ברמה הפיזית, וגם - שיש איזשהו סיסטם שמאפשר להכול להתנהל בזמן: כולם יודעים מה הם צריכים לעשות ומתי, התהליכים מתבצעים ביעילות, בנינוחות ולא בכיבוי שריפות, כל הלקוחות מעודכנים ומקבלים את התוצרים כפי שהובטח להם והם שבעי רצון. השיווק מתקתק ואתה אפילו יכול לצאת לנופש של 3 

ימים ולדעת שלא תפרוץ במשרד שום שריפה שתצטרך לכבות מרחוק.

 

אז זה לא עובד ככה, אין פיה שתבוא וברגע תדאג להכל אבל אפשר להשיג את כל התוצאות האלו בתהליך מובנה, מתוכנן ומתודולוגי:

שלב 1- שלב האבחון

 אני מגיעה למשרד, מסתכלת על הכול כולל החלונות והמנורות ומראיינת לעומק את הבעלים ואת אנשי הצוות.

שלב 2 - דוח מקיף

הכנה והפקת דוח מקיף שממפה מה לשימור, מה לשיפור ומה נדרש כדי לגשר על הפערים.

שלב 3 - ליווי לביצוע התכנית

אני מלווה אותך צעד צעד לביצוע התכנית, בחלוקת משימות לצוות, משימות שאני לוקחת על עצמי, תהליכי גיוס כוח אדם אם צריך, הכנסת תהליכי אוטומציה וספקי משנה רלוונטיים. השלב מסתיים כשהתוכנית הושלמה.

למי השירות מתאים?
 

לחברות עורכי דין שמבינות את חשיבות ההשקעה בעובדים ובעסק. עו"ד שרוצים לגוון את הפעילות שלהם, לשפר את התוצאות העסקיות, ניהוליות והמקצועיות ולהגדיל את ההכנסות.
 

​תהליך האימון לעורכי דין כולל תהליך אימון פרטני ותהליך אימון בקבוצה לבעלי משרדים ושותפים, עו"ד עצמאים ועו"ד שכירים.

#המלצת לקוח

1.webp

עו"ד גיל מזרחי, משרד עו"ד המתמחה בנדל"ן

״העבודה עם נילי מיקדה אותי, גרמה לי לשווק נכון ולנהל נכון את העובדים שלי. בשורה התחתונה זה התבטא בגדילת המחזור...״

תשאירו פרטים ובואו נדבר

נדבר ממש בקרוב

1.webp
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube